10 תשובות
באיזה סגנון?
שרלוט
שואל השאלה:
אממ רומנטיקה , מיסטיקה, מתח , פעולה.
חח משהו מאלה.
תודה מראש
אממ רומנטיקה , מיסטיקה, מתח , פעולה.
חח משהו מאלה.
תודה מראש
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אפשר לכתוב באנגלית השם בבקשה
ואם אפשר לכתוב באנגלית השם בבקשה
אנונימית
אינויאשה אחת הסדרות הטובות בעולם האנימה
מסכים עם xnamax
kimi no na wa אחד הסרטים הכי יפים שראיתי חחח
kimi no na wa אחד הסרטים הכי יפים שראיתי חחח
black butler
לראות
דחוף
לראות
דחוף
death note
האנימה הראשונה שראיתי הייתה death note, היא מה שגרמה לי להמשיך לראות עוד אנימה כי הייתי כל כך עצובה כשסיימתי אותה ורציתי למצוא לה תחליף, אבל כמובן שהיא כל כך טובה שאין לה שום תחליף. זו באמת אנימה מדהימה, היא ממש גורמת לך לתהות על כל הערכים שלימדו אותך מגיל קטן, מה זה טוב ומה זה רע ומה זה צדק ומה זה אי צדק. האנימה הזאת היא באמת ממש כמו תנך שלם, אני באמת ממליצה עליה עם כל הלב שלי.
אבל אם את מעדיפה משהו שהוא יותר מודרני ומתאים לתקופה של היום, אני ממליצה מאוד מאוד על banana fish, זו האנימה השנייה האהובה עליי והיא כל כך יפה ומרגשת ועצובה ובאמת שיש שם כל מה שאת צריכה בסידרה טובה: אקשן, מיסתורין, דרמה, מתח, פשע, רמיזה לשונאן איי (שזה בעצם רומנטיקה בין שני בנים) ועוד כל כך המון. אבל קחי בחשבון שזה לא משהו שמתאים לכולם כי האנימה הזאת מדברת על הרבה נושאים קשים כמו רצח, הפרעות אכילה, אונס, התעללות. אני בכיתי המון במהלך הצפייה שלי בה.
אבל אם את מעדיפה משהו שהוא יותר מודרני ומתאים לתקופה של היום, אני ממליצה מאוד מאוד על banana fish, זו האנימה השנייה האהובה עליי והיא כל כך יפה ומרגשת ועצובה ובאמת שיש שם כל מה שאת צריכה בסידרה טובה: אקשן, מיסתורין, דרמה, מתח, פשע, רמיזה לשונאן איי (שזה בעצם רומנטיקה בין שני בנים) ועוד כל כך המון. אבל קחי בחשבון שזה לא משהו שמתאים לכולם כי האנימה הזאת מדברת על הרבה נושאים קשים כמו רצח, הפרעות אכילה, אונס, התעללות. אני בכיתי המון במהלך הצפייה שלי בה.
השקר שלך באפריל