4 תשובות
כי ככה אמר להם הרס"ר או שיכנסו לכלא.
אנונימי
שואל השאלה:
^ מה הסיבה אבל?
אנונימית
אין סיבה.
כמו שאין סיבה ששאר החיילים שמים חולצה בתוך המכנס.

כל יחידה והטמטום שלה שצריך לקיים או להיכנס לכלא.
אנונימי
זה הדיגום שלהם והמוסרת שלהם .
ולפי מה שאני יודעת לפני קום המדינה ככה הצנחנים הבריטים הסתתבו ואז פשוט אימצו את זה