4 תשובות
כי ככה אמר להם הרס"ר או שיכנסו לכלא.
אנונימי
שואל השאלה:
^ מה הסיבה אבל?
^ מה הסיבה אבל?
אנונימית
אין סיבה.
כמו שאין סיבה ששאר החיילים שמים חולצה בתוך המכנס.
כל יחידה והטמטום שלה שצריך לקיים או להיכנס לכלא.
כמו שאין סיבה ששאר החיילים שמים חולצה בתוך המכנס.
כל יחידה והטמטום שלה שצריך לקיים או להיכנס לכלא.
אנונימי
זה הדיגום שלהם והמוסרת שלהם .
ולפי מה שאני יודעת לפני קום המדינה ככה הצנחנים הבריטים הסתתבו ואז פשוט אימצו את זה
ולפי מה שאני יודעת לפני קום המדינה ככה הצנחנים הבריטים הסתתבו ואז פשוט אימצו את זה
באותו הנושא: