3 תשובות
מסכימה ממש^
החלקה זה משעמם
מרבית בנות היום עושות החלקה וזה כבר פשוט לא מיוחד...תלתלים נעלמים מהנוף ובמקומם מגיע שיער מחומצן ומוחלק כמו קרש
מרבית בנות היום עושות החלקה וזה כבר פשוט לא מיוחד...תלתלים נעלמים מהנוף ובמקומם מגיע שיער מחומצן ומוחלק כמו קרש
לא חןשבת שלבן כלשהו אכפת מזה עד כדי כך.
לי אישית מוריד זה נראה רע.
לי אישית מוריד זה נראה רע.
באותו הנושא: