27 תשובות
לא, אפ כבר אולי לאמץ בן או בת (רק אחת/ד).
3 ילדים לא משנה לי המין
לא
0
0
כן , וכמה שיותר
2 שלי ו2 לאמץ
כן, שניים או שלושה
(בן ובת או שני בנים ובת)
(בן ובת או שני בנים ובת)
ומה ההבדל בין בת ובן או בן ובת?
4
2 בנים
2 בנות
2 בנים
2 בנות
2 בנות בן 1
לא רוצה ילדים
אם כן אז 2 בן ובת
אם כן אז 2 בן ובת
4 או אפילו יותר וחצי בנים חצי בנות
2 בנות
שואל השאלה:
so bizarre הסדר לידה שלהם חח
so bizarre הסדר לידה שלהם חח
so bizarre
כאילו בן ובת זה שהבן הבכור והבת קטנה, בת ובן זה הבת בכורה והבן קטן
כאילו בן ובת זה שהבן הבכור והבת קטנה, בת ובן זה הבת בכורה והבן קטן
כן 3
3-4 בנים ובת אחרונה
2 בת ובן
שואל השאלה:
אוקי ורגע בואו נוסיף עוד משהו. איך הייתם רוצים שיקראו להם?
אוקי ורגע בואו נוסיף עוד משהו. איך הייתם רוצים שיקראו להם?
שואל השאלה:
אחלה שמות חח
אחלה שמות חח
כן.
2. לא אכפת לי איזה מין.
2. לא אכפת לי איזה מין.
2-4 בנים
אנונימית
3 בנים
6
שלושה מכל מין
לא רושמת את השמות אבל הם לא נפוצים כמעט
שלושה מכל מין
לא רושמת את השמות אבל הם לא נפוצים כמעט
אנונימית
2
לא יודע
לא יודע
3 ילדים, 2 בנות ובן
לא
באותו הנושא: