3 תשובות
יש עוד הרבה דגים בים . תמשיכי הלאה.
תקשיבי זה קרה לי ואני יכולה להבטיח לך שהוא נפרד ממני אחרי 8 חודשים בשביל ילדה אחרת שהוא אהב והוא פשוט השתמש בי ואחרי שבועיים הוא חזר אליי על ארבע.
מה שאני אומרת שאת לא צריכה לעשות שום דבר לא לרדוף אחריו, לא לשלוח לו הודעות, לא להיתקשר כלום!!!
ותאמיני לי שהוא יתחיל לדבר איתך שוב
מה שאני אומרת שאת לא צריכה לעשות שום דבר לא לרדוף אחריו, לא לשלוח לו הודעות, לא להיתקשר כלום!!!
ותאמיני לי שהוא יתחיל לדבר איתך שוב
הוא שיחק בך. עם כל הקושי והכאב, תנסי להתעלם ולשכוח...אל תשקעי. תצאי, תעשי דברים שאת אוהבת...לאט לאט הזמן יעשה את שלו ותמשיכי הלאה.
באותו הנושא: