4 תשובות
גם אני!!!!!!
אני כל הזמן חורשת על זה חחח
חחח אני לא עושה את זה אבל תהני בכיף :)
וואו כשהייתי בת 10 זו הייתה הסידרה האהובה עליי אהבתי את זה ברמות לא הגיוניות