אני לא בטוחה אם להגיד לו (בן זוג) שנפגעתי ממשהו שעשה או לא.
כי אני לא בטוחה אם נפגעתי מזה כי זה הזכיר לי את העבר, ואז זאת לא אשמתו, או שזה באמת היה דבר שהגיוני מצידי להרגיש רע לגביו. ואני מעדיפה לא לספר בדיוק על מה מדובר.. לדבר איתו על זה גם אם זה אולי לא הגיוני מצידי? או שזה מיותר?