10 תשובות
כן, לא רואה בזה בעיה. זה די קשה לנהל ולתחזק קשר מרחוק. אז כן את מציגה בפניו שיש לך כוונות לקדם ולתת נסיון מסויים להחזיק את הקשר.
שאפו ❤
שואל השאלה:
אנחנו לא ביחד..
אנונימית
שואל השאלה:
ובמידה והוא יגיד לא, איך להתמודד עם זה?כי יתא שלא ראיתי אותו 3 שבועות,ואם לא ניפגש מחר אז שוב 3 שבועות לא אראה אותו..ודיברנו על זה שאנחנו מחבבים אחד את השניה אבל זה קשה לא להתראות כזה הרבה זמן:/
אנונימית
שואל השאלה:
הגיוני שלקחתי את זה קשה וכתבתי לו מגילות שאני פגועה בצהריים?
אנונימית
נכון, אבל בכל זאת לפי התיאור אתם בתחילתה של בניית מערכת יחסים ובעודו בצבא זה מקשה לתחזק אותה.
ובגלל זה בעייני שניכם צריכים ליזום פשוט וחלק, לדאוג להפגש הרבה לפחות בזמן שזה כן
מתאפשר.
אם אץ מחבבת אותו ויש לך כוונות להצליח אז כן הגיוני ואף לגיטימי לגמרי .
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות! יש לי עוד שאלה,הוא היה 5 ימים בבית(מחמישי עד מחר ושלישי חוזר לצבא) במהלך כל הימים האלה הואהאמר שהוא עסוק כי הוא נפגש עם חברים אז קבענו יום שני,והיום ברגע האחרון הוא אמר שמחר זה הזמן היחידי שיש לו להיות עם ההורים, האם זה תירוץ ללא להיפגש איתי?כי אם היה חשוב לו הוא היה מוצא זמן לא?או שאולי זה באמת המצב?הוא אמר שהוא שכח ששהורים טסים מחר בערב וכשהוא אמר להם שהוא נפגש איתי אז הם הזכירו לו שהם טסים..זה נשמע הגיוני?
אנונימית
שואל השאלה:
ואם בסוף לא ניפגש מחר בבוקר יכול להיות שהוא לא רוצה לקדם את הקשר?
אנונימית
תשמעי, זה מאוד תלוי.
כמה אתם משוחחים ביום? מי בדרך כלל יוזם את השיחות?
הוא גורם לך להרגיש שבאמת הכוונות לבניית הקשר הדדיות ? או שהן חד צדדיות?
אשמח לנסות לעזור בפרטי אם תרצי :)
שואל השאלה:
הוא לקראת סיום השירות האמת..
אנונימית
באותו הנושא: