3 תשובות
קודם כל תרגעי.
ולמדת!
עכשיו המוח צריך לנוח!
מחקרים אומרים שמוח של בנאדם צריך לנוח 24 שעות לפני המבחן..
כמובן עכשיו זה פחות אבל תני לו לנוח..
מקסימום יש לך מועד ב'.. הכל טוב❤
אנונימית
בסדר אבל עדיין לכי תנוחי מקסימום תחזרי ברפרוף על החומר שעה לפני הבחינה..
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מועד ב, אני י"ב
אנונימית