התחברות
הרשמה
למדתי מ8 בבוקר עד עכשיו למבחן שיהיה מחר בלי הפסקות זה בסדר?
18 ביוני 2019, 00:30
הכנה למבחן
לימוד למבחן
זיכרון
עייפות
היסטוריה
תשובה אחת
קשוח
אני לא חושבת שזה לא בסדר
חוץ מהעובדה שצריך קצת לנוח
אבל עכשיו תלכי לישון
בהצלחה
s
strawberry~
באותו הנושא:
קרה לכם שיום לפני מבחן למדתם ממש קצת ואמרתם לעצמכם שמה שיהיה יהיה והפסקתם ללמוד?
90% שהמבחן שלי במתמטיקה מתבטל מחר בגלל העיצומים , למדתי בצהריים - ללמוד עכשיו קצת או שלא צריך?
ללמוד עכשיו למבחן ענק מחר או מחר בבוקר לקום ממש מוקדם?
אם למדתי למבחן המון ונגיד שמחר יש לי מבחן אז אני יכול לשכוח הכל ?
אממ גיליתי עכשיו שמחר יש לי מבחן במתמטיקה ולא למדתי בכלל
מחר יש לי מבחן ושכחתי מזה שיש לי מבחן בגלל זה לא למדתי מה לעשות?
אף פעם לא למדתי למבחן, יש לי בשלישי מייצב ואני רוצה ללמוד אליו, איך לומדים למבחן?
אני ממש עייפה ויש לי מבחן מחר בספרות ולא למדתי אליו בכלל. ללמוד למבחן ישר על הבוקר (לקום מוקדם) או להישאר ערה וללמוד עכשיו?
יש לי מחר מבחן ולמדתי הכל חוץ מארבעה דפים, למדתי שלוש שעות ברצף, ככה שאין סיכוי שאני לומדת אותם עכשיו, מה לעשות?
מוטיבציה ללמוד למבחן באנגלית שיהיה מחר ולא למדתי אליו בכלל?
במהלך החופש שכחתי כל מה שלמדתי במתמטיקה ויש מבחן בתחילת השנה וזה כמו להתחיל מאפס עכשיו