6 תשובות
ממתי עושים בגרות בגיאוגרפיה -
רק שתיים יאלה תלמדי יש לך את כל היום
אין מה לעשות תלמדי .. אם כמה שזה קשה ומבאס
שואל השאלה:
חח מסתבר שעושים
ואין לי חשק ומוטיבציה אוף
אנונימית
תעזבי את הפון ותתחילי ללמוד נו סוף שנה
תקראי סיכומים קצת אולי מהמחברת
תנסי לפתור מבחני בגרות
סהכ זה מקצוע קל שלא קשה לקבל בו עובר
ולמשל אם יבקשו 2 גורמים/מאפיינים וכדומה תכתבי 8 דברים שמתוכם 6 לא נכונים ו2 כן תקבלי את כל הנקודות!!
הכל טוב את תקבלי עובר בטוח