התחברות
הרשמה
יש לי דלקת בגיד כבר תקופה של כמה חודשים
במפרק של היד אני בתהליך של פיזותרפיה הייתי בינתיים פעם אחת וקבעו לי לשבוע הבא שוב, נתנו לי סד ואני לא שמה אותו הוא מכוער בצבע כחול ולא מתאים לבגדים שאני יוצאת אייתם מה עושים?
18 ביוני 2019, 20:57
2 תשובות
שימי בלילה..
I
I TRY HARDER
לשים , העיקר הבריאות
משעמם לי