5 תשובות
לא
לא
שואל השאלה:
אוף :(
למה? יש סיבה כלשהי?
אוף :(
למה? יש סיבה כלשהי?
לא.. הקורקינטים שיש בתל אביב זה בתמורת תשלום עם אפליקציה וכל דקה עולה שקל
ואף אחד לא יודע למה
ואף אחד לא יודע למה
אולי אוטוטו יהיה
עיריית תל אביב הגבילה את כמות הקורקינטים אז אולי חלק יעברו לערים כמו הרצליה
עיריית תל אביב הגבילה את כמות הקורקינטים אז אולי חלק יעברו לערים כמו הרצליה
באותו הנושא: