7 תשובות
שואל השאלה:
בקטע של רע לי להכנס לווצאפ..
אנונימית
לחסום
אני מבינה אותך.
תאמרי לו הכי פשוט שאפשר שאת פחות בקטע של לדבר. תהיי כנה.
שואל השאלה:
לא נעים לי ככ לחסום,
מפחדת שימצא דרכים אחרות לחפור לי
אנונימית
אם הפחד שלך הוא שהוא ימצא מקומות אחרים.. אז תחסמי אותו מכל מקום שהוא יגיע אלייך, לא מסובך. תסבירי לו בעדינות ואני בטוח שהוא יפסיק.
מבינה אותך
אבל עדיף לך לעשות את זה ולא למשוך אותו ולא למדוך את הקשר כמו מסטיק..
אולי נמאס לך כי את לא מחפשת גבר כזה אבל תגידי לו את האמת ותחסמי אחכ.
שואל השאלה:
אני בנתיים מייבשת יומיים..
מקווה שייתיאש בקרוב
אנונימית