6 תשובות
אי אפשר לדעת עכשיו גם אני עולה לכיתה ט והממוצע שלי הוא בערך 75-80 זה אומר שאני אכשל בכיתה יא לא ממש לא
אנונימית
יא לא כזאת קשה בכלל, אני עכשיו עברתי אותה. כולם סתם מגזימים. אני יותר מפחד משנה שעברה דווקא, לי היא יותר קשה מבחינת בגרויות ופרוייקטים
היא לא קשה בכלל
סתם מנסים להלחיץ אתכם
הכל תלוי בך ובהתמדה שלך, יא בהחלט קשה אבל כולם עוברים אותה אבל לא צריכים להיות לחוצים פשוט לדאוג שיש ציונים גבוהים וציוני הגשה גבוהים. במידה ויש לך מקצועות שבהם לא יהיה לך בגרות ביא תניח אותם בצד ופחות יכול להשקיע בהם, זו דעתי.. בהצלחה :)
לא היא נחמדה
אני חושבת שזה קטע של הרגל. (מחרתיים מסיימת את י''א). כשעליתי לתיכון פתאום הרמה עלתה ודורשים ממך הרבה יותר. בהתחלה זה קשה אבל זה רק עניין של הרגל לרמה. זה כמויות של חומר וזאת כן כיתה עמוסה אבל זו חוויה אינדיבידואלית לכל אחד והיא לא נוראית כל כך. בואי נגיד אם את רק עולה לט' אל תיכנסי ללחץ כבר עכשיו מה יהיה בי"א. תסמכי עליי שכשתגיעי לרגע של י"א כבר יהיו לך את כל הכלים להתמודד איתה נורמלי.
אנונימית