התחברות
הרשמה
מה האינטרס שלי להיות נאמנה או בכירה בסטיפס?
18 ביוני 2019, 22:43
2 תשובות
נטו רצון לעזור, לקדם ולתרום לאתר.
אצלי אישית זה גם לעזור יותר למשתמשים, להראות להם צד אחר של הנאמן, לא רק ה"קר, יבש, חסר הומור, מרושע".
כל אחד ומה שיותר מחבר אותו לתפקיד.. (:
מרגלית
נאמנה זה כדי לעזור בניהול האתר
בכירה זה סתם בשביל התואר
.
.Smile