2 תשובות
נטו רצון לעזור, לקדם ולתרום לאתר.
אצלי אישית זה גם לעזור יותר למשתמשים, להראות להם צד אחר של הנאמן, לא רק ה"קר, יבש, חסר הומור, מרושע".
כל אחד ומה שיותר מחבר אותו לתפקיד.. (:
נאמנה זה כדי לעזור בניהול האתר
בכירה זה סתם בשביל התואר