7 תשובות
זה הדרך של היום להיות edgy
שואל השאלה:
רוצה לציין שבחיים לא אומר את המילה הגזענית הזאת יותר וגם אתם לכם אסור
אנונימית
מעבר לזה שהם חיים בסרט שהם נמצאים ב ניו-יורק (הם חיים בארץ)
הדבר העיקרי פה זה ,---------------- שזה דיבור מאוד גזעני,מזלזל ולא הולם,ו-פסול
אני לא אומרת
מצד שני לא הבנתי למה כולם ממש לוקחים את זה קשה (להגיד את המילה הזאת)
אנונימית
לאדם שאומרים לו את זה , יש בעיה (ולא למי שאומר את זה)
פה זה גם התחשבות בצד ה2
אין בזה בעיה כי אין פה ניגות.
יש פה רק אתיופים, ניגות הם השחורים מאמריקה
המסר שעומד מאחורי המילה פה הנקודה,ולכן זה פסול