10 תשובות
שואל השאלה:
ואם יש מישהי שקפצה כיתה ועדיין אין לה דרכון?
מה היא עושה?
ואם יש מישהי שקפצה כיתה ועדיין אין לה דרכון?
מה היא עושה?
אנונימית
כן וכרטיס כזה שאת מקבלת בבית הספר
אין לי מושג :| תגידי למורה שלך, היא תדע מה לעשות
אין לי מושג :| תגידי למורה שלך, היא תדע מה לעשות
כן
תאכלס עד עכשיו לא ביקשו ממני בכלל ת.ז
עקרונית צריך להביא.
עקרונית צריך להביא.
אם אין לך דרך זיהוי את יכולה לבקש שמורה יזהה אותך זה מה שעשיתי כששכחתי
לא יודע בחיים לא הבאתי. עקרונית כן
אנונימי
רצוי, חובה לדעת את המספר
כן, זה יכול להיות גם דרכון אם עדיין אין לך תעודה.
גם ת.ז וגם כרטיס נבחן
כרטיס תלמיד
באותו הנושא: