התחברות
הרשמה
אני תמיד הייתי רזה, גילו אצלי דלקת בכליות והתחלתי להשמין, הורידו לי תמינון של הכדורים והתחלתי דיאטה, הייתי שוקלת 59, ועכשיו ירדתי ל-40 תוך 7 חודשים זה משקל בסדר?
24 באוגוסט 2012, 16:48
דיאטה
משקל
תזונה
הרזייה
שומן
שמירת משקל
תשובה אחת
תלוי מה הגובה שלך
r
rotem_levi
באותו הנושא:
גילו אצלי סרטן...
גם אתם תמיד רוצים לחזור למה שהיה פעם או שרק אצלי זה ככה?
באיזה גיל נראה לכם מתאים שחברה שלי תבוא לישון אצלי ואני אצלה?
השפעות עתידיות של דלקת חניכיים - האם כתוצאה מהזנחה של דלקת חניכיים במשך חודשים ואפילו שנים ללא טיפול, עלולה להיתפתח אצלי דלקת או זיהום גם בראש ובמוח, והאם זה יכול לגרום לעגבת?
גילו אצלי סרטן בלוטת התריס, אני לא מפסיקה לבכות פה, מה לעשות?
טיפול עצמי בדלקת חניכיים - איך ניתן לטפל בדלקת חניכיים מבלי ללכת לשיננית או לרופא שיניים?
דלקת וגירוד בכוויות - זה נכון שאם כווייה מגרדת זה אומר שהיא עם דלקת?
רק אצלי הצבע עיניים השתנו מחום בהיר (דבש) לכחול בגיל 18?
רק אצלי אם אני עושה שהגיל יהיה 18 אני רואה את המסרים שלי?
דלקת בשריר הלב - היי, מה זה דלקת בשריר הלב והאם זה מסוכן?
טיפול בדלקת חניכיים - שלום, למישהו יש עצות מה לעשות כשיש דלקת בחניכים?