תשובה אחת
לא לגמרי הבנתי את השאלה. כשאומרים שמודדים ירכיים מתכוונים לזה שמדדו את התחת בחלק הכי רחב שלו. מה שנחשב גדול מאוד תלוי ביחס שלו לשאר הגוף. אבל לרוב רחב נקרא 90 ס"מ פלוס
ולרגל הזה קוראים מטר מדידה.
ולרגל הזה קוראים מטר מדידה.
באותו הנושא: