4 תשובות
שואל השאלה:
מה למה התחלתי .. אני שוכבת עם חבר שלי ובאלי הגנה בלי קשר לקונדום
אנונימית
למה התחלת?
אנונימית
תופעות לוואי לא בהכרח מופיעות, תופעות הלוואי לא מסמלות על הצלחה או חוסר הצלחה.

יש תופעות שתמיד יופיעו, כמו כדור לוויסות לחץ דם שגורם לרוב לזקפה.

אם יש יותר מידי תופעות לוואי, מומלץ ללכת לרופא.
כן ,למה התחלת עם גלולות?
באותו הנושא: