6 תשובות
זה לא רק בזמן האחרון לצערי.
שאלה טובה ותוסיפי שאלה שלא ימחקו לך (:
תמיד זה קורה פשוט משום מה רק עכשיו עושים מזה מהומה.
זה תמיד היה, פשוט עכשיו יותר שומעים על זה בגלל מקרה האונס האחרון
מאז ומתמיד , גם אני עברתי הטרדה בבית ספר
זה תמיד קורה וזה גם ימשיך לקרות.
אפחד לא עושה עם זה כלום.
נגיד הקטע הזה עם הילדה בת 7,אם היו אומרים שיהודי הטריד אותה לא היו פותחים את זה לתקשורת כדי לא להוציא שם רע ליהודים,הם החליטו לפתוח את זה לתקשורת מכיוון שהיה מדובר בפלסטיני.
אפחד לא עושה עם זה כלום.
נגיד הקטע הזה עם הילדה בת 7,אם היו אומרים שיהודי הטריד אותה לא היו פותחים את זה לתקשורת כדי לא להוציא שם רע ליהודים,הם החליטו לפתוח את זה לתקשורת מכיוון שהיה מדובר בפלסטיני.
באותו הנושא: