הייתה לה ולכיתה שלה מסיבת סיום (אנחנו לא באותו בית ספר) וילדה שהיא מדברת איתה והם קבעו ביחד אפילו איך הם יגיעו לשם (לבוש) לא שמה עלייה כל הערב ואז אחרי המסיבה הם הלכו לאכול גלידה והיא פשוט לא שמה עלייה גם שם ואז היא אמרה שהיא הולכת והיא אמרה לה בהכי זלזול "טוב ביי לכי" והיא הלכה לבד הביתה בחושך (היא התקשרה כי היא פחדה ללכת לבד) ואותה חברה רצתה בכלל שאמא של הבסטי שלי תסיע אותה (והיא לא שאלה את ההורים שלה אפילו אם הם יכולים) וזה ממש מגעיל מצידה והיא חברה משותפת של שתינו ואנחנו באותו חוג ויש לנו שיעור היום . מה לעשות איך לעזור לבסטי? ובלי קשר אם יאשרו לי העברת בית ספר לכיתה שלה אז היא תנתק איתה קשר