4 תשובות
לדעתי בינוני מינוס
שואל השאלה:
אני ממש רציתי להתקבל למגמת פסיכולוגיה בשביל ללמוד שם בשנה הבאה, והתקבלתי.
כתבו לי בתעודה שהתקבלתי ל -3 יחידות מתמטיקה אבל אני סבבה עם זה כי אני רוצה להשלים פערים ולעלות ל - 4 יחידות בתיכון.
ובהיסטוריה וביולוגיה באמת ניסיתי להשקיע אבל זה היה ממש קשה כי היו הרבה הפרעות בכיתה אז אני אשתפר בהיסטוריה שנה הבאה ואני לא המשיך עם ביולוגיה שנה הבאה
שמעי יכלת יותר..
סבירים