התחברות
הרשמה
תגידו אתם מרגישים שהשתנתם בין כיתה יא לכיתה יב? (מי שסיים יב)
21 ביוני 2019, 18:38
כיתה
בגרות
כיתה י"ב
כיתה י"א
תיכון
5 תשובות
וואי לא
b
balilamut
לא להשתין שנה? הגזמת
M
Mr. Bean
כן
S
Sokka
כן מאוד
n
noy200
כן
L
Levi~
באותו הנושא:
תגידו את הסוד הכי גדול שלכם אני אתחיל, עד גיל 13 השתנתי במיטה
וואי אני מרגישה שממש השתנתי מאיך שהייתי בכיתה ז' לאיך שאני עכשיו בט'
תגידו מישהו ראה איך היא השתנתה!?
האתר שינה אותי לטובה גם אתם מרגישים שהשתנתם? אם כן לטובה או לרעה?
תגידו השתנה משהו באיך שהאתר מעוצב?
תגידו, הפנים שלי(המבנה ובכלל בכללי) יכולים להשתנות נגיד עד גיל 21-22 ?
תגידו,זו רק אני או שהקול של בובספוג די השתנה בפרקים החדשים?
תגידו כתמי לידה יכולים להשתנות?
היה לי חבר בכיתה ז והשתנתי מאז
אני מצונן ואני מרגיש כאילו הקול שלי השתנה טיפה הגיוני?
הסתכלתי על תמונות שלי מלפני מ2016, הייתי בכיתה ט', ועכשיו אני מסתכלת על עצמי והשתנתי המון!