התחברות
הרשמה
מה הדפר הכי נמוך ומה הכי גבוה
22 ביוני 2019, 12:18
גביהה
3 תשובות
הכי נמוך 10 הכי גבוה 90
B
Barakkk
הכי גבוה 90 והכי נמוך 10
O
Ohm
זה באחוזים, בין 10 ל90
י
יוני ברמן
באותו הנושא:
מה יותר יפה, גבוהות או נמוכות? לדעתי נמוכות זה ממש חמוד אבל גבוהות ממש יפה, אבל מעדיפה נמוכות.
בניםם , גבוהה ורזה או נמוכה ורזה או גבוהה וקצת מלאה או נמוכה וקצת מלאה מה עדיף ?
זה נכון שהמשפט "בנים מעדיפים רק נמוכות, גבוהות נדפקתם" הוא של נמוכות ממורמרות?
מה מתאים לבנות נמוכות אולסטאר גבוהות או נמוכות?
1.60 זה גבוה/ממוצע/נמוך לפעמים אני מרגישה נמוכה ולפעמים גבוהה
בנות, בן גבוה או נמוך (הגבוה 173 והנמוך 151)?
לנמוכים יש קול יותר גבוה או יותר נמוך?
למה גמדות ואפילו נמוכות מתכחשות לעובדה שהן כאלה וכותבות שנמוכות זה יותר יפה מלהיות גבוהה?
מה הדפר הכי גבוה?
נעלי אולסטאר - שחורות גבוהות, כחולות כהות גבוהות או לבנות נמוכות?
מה הקב"א הגבוה ביותר ומה הדפר הגבוה ביותר