5 תשובות
היה לנו משהו דומה בכיתה ט' שהיה אפשר כל מחצית לבחור מגמה אחת ללמוד שעתיים בשבוע כדי להתנסות בשביל שנה הבאה..
לדעתי זה יותר מיותר בכיתה י' כי למה ללמוד 2 מגמות שלא תמשיכי איתם אחר כך? ובכלל אחרי השנה הזו אני לא רואה איפה הם היו יכולים לדחוף עוד 2 מגמות שנלמד חח
לדעתי זה יותר מיותר בכיתה י' כי למה ללמוד 2 מגמות שלא תמשיכי איתם אחר כך? ובכלל אחרי השנה הזו אני לא רואה איפה הם היו יכולים לדחוף עוד 2 מגמות שנלמד חח
לא היה אבל זה נשמע ממש טוב
אצלנו בחטיבה הייתה התנסות במגמות רפואה, אלקטרוניקה, הנדסת תוכנה, פיזיקה ומחשבת ישראל. זה קצת מאוחר לעשות את זה בכיתה י' לדעתי
אצלנו זה ככה עם מגמות כימיה ביולוגיה פיזיקה מדעי המחשב וערבית ובסוף כיתה י בוחרים 2
היה לנו בט' חשיפה לכל המגמות כאילו מה עושים ומה יהיה ואז לקראת סוף שנה נתנו לנו דף ולסמן איזה 2 מגמות אנחנו הכי רוצים ואז הבית ספר בדק אם הנתונים הלימודיים שלנו מתאימים לזה
בחרתי ביולוגיה ומדעי המחשב
בחרתי ביולוגיה ומדעי המחשב
באותו הנושא: