20 תשובות
בעד
בעד
בעד.
בעד
אנטי ואקסין גאנג
בעד וגם החיסון נגד שפעת חשוב כי אולי היום אין לי ואם מחר יהיה לך מה תעשי צריך חיסון
בעד אבל לא בדקתי על זה יותר מדי
אמא שלי נגד אז אני לא מתחסן
אמא שלי נגד אז אני לא מתחסן
אנונימי
ממש נגד, ראיתי בטלוויזיה שזה גורם לאוטיזם ותסמונת דאון
אנונימי
בעד ברור
שואל השאלה:
אנונימי, אתה בכלל יודע איך נוצרת תסמונת דאון? ממליצה לך לקרוא קצת לפני שאתה אומר
אנונימי, אתה בכלל יודע איך נוצרת תסמונת דאון? ממליצה לך לקרוא קצת לפני שאתה אומר
בעד ולכל האנשים שלא מתחסנים תתחסנו זה מסוכן לא להתחסן וזה ממש לא גורם לאוטיזם!!!!
אנונימית
אנונימי שאמא שלך נגד, תתחסן
זה מסוכן מאוד, אני לא חוסנתי בכלל וזאת הסיבה שחליתי בסרטן (חיסון לפפילומה)
אבל יש עשרות מחלות מסוכנות כמו חצבת צהבת אבעבועות רוח שחייבים להתחסן אליהן
זה מסוכן מאוד, אני לא חוסנתי בכלל וזאת הסיבה שחליתי בסרטן (חיסון לפפילומה)
אבל יש עשרות מחלות מסוכנות כמו חצבת צהבת אבעבועות רוח שחייבים להתחסן אליהן
אני לא יכול להתחסן בלי אישור הורים, ואני לא הולך להתחסן.
כנראה שאני אחסן את הילדים שלי.
כנראה שאני אחסן את הילדים שלי.
אנונימי
אתה יכול ועוד איך
התחסנתי לבד בגיל 16. הלכתי לקופת חולים לקחת מרשם קניתי את החיסונים בבית המרקחת ועשיתי אותם
לא צריך אישור הורים
התחסנתי לבד בגיל 16. הלכתי לקופת חולים לקחת מרשם קניתי את החיסונים בבית המרקחת ועשיתי אותם
לא צריך אישור הורים
לא הולך להתחסן, אני לא רוצה להרוס את היחסים עם ההורים.
אנונימי
ברור לך שהם לא ידעו על זה כן? זה חסוי רפואי
אתה קובע תור והולך ומשלם על החיסון והולך לאחות זה לא שההורים שלך עוקבים אחרייך
חבל לי מאןד שאתה לא מקשיב, אם לי היה מישהו שיגיד לי כמה חשוב זה להתחסן לא הייתי חולת סרטן. זה פשוט לא פייר
אתה קובע תור והולך ומשלם על החיסון והולך לאחות זה לא שההורים שלך עוקבים אחרייך
חבל לי מאןד שאתה לא מקשיב, אם לי היה מישהו שיגיד לי כמה חשוב זה להתחסן לא הייתי חולת סרטן. זה פשוט לא פייר
בעד
בעד
בעד
בעד
באותו הנושא: