6 תשובות
שעוה כדאי שתעשי לעצמך אם מביך אותך זה יותר נגיש פשוט.
בערך 30 שקל לקופסא של שעווה ודפים כמה שקלים
תעשי שעווה, חבילת רצועות שעווה עולה 10-20 שקל ומספיקה לך להמון שימושים
אצל קוסמטיקאית זה סביבות ה50 שקל
ממליצה לך מאוד על לייזר, אני חיכיתי לגיל 18 אבל אפשר מגיל יותר צעיר
כמובן שמומלץ להתחיל בחורף
אם את רוצה המלצות איפה לעשות לייזר ואיפה לא אז בכיף (עשיתי בהרבה מכונים)
שואל השאלה:
אשמח להמלצות כאן .. תודה ! ראיתי אבל באינטרנט שאם אני במתחת לגיל 18 אני לא יכולה לעשות לייזר באזורים כמו- ישבן, גב, בטן ופנים כי הם עדיין מתפתחים הורמונלית.. ממש מבאס . אבל האמת שיותר קריטי לי ידיים, רגליים ובטן.. לגביי שעווה בנתיים - לעשות לעצמי ? זה לא יצמח לי תוך שבוע ? כי הקוסמטיקאיות נראות יותר מקצועיות
אנונימית
אין קשר לצמיחה, שעווה תולשים מהשורש. גם אם את עושה וגם אם קוסמטיקאית, ייקח לזה שבועיים-חודש לצמוח תלוי בצמיחה שלך
מניסיון לעצמי עשיתי הרבה פעמים כוויות מצד שני גם קוסמטיקאית יכולה לפצוע, שיקול שלך. תנסי פעם אצל קוסמטיקאית ופעם לבד תראי מה יותר נוח לך
אני עם לייזר כל הגוף אבל כשעשיתי העדפתי לבד לחסוך תכסף
שואל השאלה:
כמה לדעתכן יעלה לי לייזר בידיים, רגליים ובטן?
אנונימית
שואל השאלה:
עלה לך 500 לידיים לטיפול בודד ? זה המון כסף אם עשית 10 טיפולים ..
אנונימית