23 תשובות
בנות ששואלות בנים מה מוריד ומה מעלה לכם אצל בנות
נו בחייאת כמה שאלתם את השאלה הזאת
מוריד שכל הבנות צומיסטיות
זה לא נכון! ^
בעיקר מוריד לי הבנים שהם לא נחמדים ואכפתים
^^אל תכליל זה לא כולן
אכלתם תראש
אכלתן*
מה זה אכלתן? אם לא מתאים לך תעשה שלא תקבל הודעות מהשאלה הזאת
בנות לא לכתוב זה בנים כותבים
אנונימי
אה חשבתי שזה גם וגם.... טוב הבנתי למה יש לי עכשיו בהקלות הקראת שאלון חח
איך ידעתי שיכתבו מה שכתבו בתגובה הראשונה חח
בנות שמנות זה מוריד לי
וגם עם חצ'קונים וכאלה
לך בעצמך יש חצקונים.^
אנונימית
טוב אבל התכוונתי לגדולים ובולטים
מעלה- שמטפחת בעצמה, יודעת לאהוב, להקשיב, לחייך ולצחוק.
מוריד- משחקת אותה קשה להשגה, רכלנית, שקרנית
מעלה שהיא עונה לי
מוריד שמסננת אותי
מוריד רצח אבל
אני חושבת שמה שמוריד להם זה הבנות ששואלות את השאלה הזאת.
לא אבל ברצינות כמה אפשר לשאול את אותה שאלה
^^^^^אני צוחקת בקול.
וכן אני מסכימה עם התגובה שמעליי, זה ממש מוריד כששואלים את זה.
גוף מעלה
כל אחד ומה שמוריד לו
כפות רגליים יפות מעלה
בלי לק ברגליים מוריד
אנונימי
לי זה מעלה הדברים האלה
אמת צודק
אבל מעלה אם משקיעה בעצמה שזה הרבה פרחות עושות
כ
אנונימי