3 תשובות
טירונות זה ממש כיף וחברתי. הלוואי והייתי חוזר לתקופה הזאת.
סדיר זה תלוי מה התפקיד..
בתפקיד הראשון שלי לא היה לי ממש טוב אחרי תקופה בגלל שהקצינה ניצלה את הכוח שלה לרעה והתחילה לעשות לי בעיות..
בתפקיד הנוכחי שלי אני נהנה בטירוף!!!
טירונות דבילי ועובר מהר, אני עשיתי רובאי 03 אז יותר משמעת, 02 זו בדיחה.
סדיר מדהים ואנשים מדהימים
טירונות קקי.
סדיר קקי.
אזרחות קקי אבל עם תבלינים.
אנונימי