6 תשובות
שים קרם לחות
שואל השאלה:
מתי לשים? בוקר וערב? פשוט מורחים את זה?
אנונימי
כשאתה שוטף פנים שים קרם לחות גם בערב וגם בבוקר
שואל השאלה:
^אני יודעע אבל אני לא יכול להפסיק.. אני גם לא ממש רוצה אני לא משמין גם מכל הג'אנק הזה בינתיים..
אנונימי
להפסיק עם שוקולד חטיפים פיצוחים ולשים קרם שנקרא acnil wash זה טוב רצח ומוריד את השומנויות מהעור
זה קורה בגלל שהעור שלך לא מקבל מספיק לחות ולכן הוא מפריש שומנים כדי לספק לחות.. תשים קרם לחות.