התחברות
הרשמה
אפשר להגיד למישהי שעברה תאוריה מזל טוב?
25 ביוני 2019, 00:53
תיאוריה לנהיגה
לימוד נהיגה
רשיון נהיגה
לימוד תיאוריה
הודעות
6 תשובות
אפשר
דניאל
דא
י
יש להחליף כינוי: 186266
כן
I
IN MY BLOOD.
אבל שהיא תגיע לטסט עדיף..
ג
גברת מרמלדה
כן
S
Sesshy
ברור!!
ג
גברת מרמלדה
באותו הנושא:
שאלה למי שיש רישיון- כמה זמן עבר מאז שעברתם תאוריה עד שעברתם טסט?
כמה זמן לקח לכם ללמוד לתאוריה עברתם על הפעם הראשונה?
מישהו יכול להגיד לי אחת ולתמיד יש את הפילוט תאוריה הזה בבית ספר מחר אצלי אם אני עוברת אותו זה באמת נותן לי תאוריה או לא?
עברתי תאוריה עם טעות אחת אתם גאים בי?
אנשים שעברו תאוריה איזה תאוריה עברתם?
אם עברתי תיאוריה לאופנוע (רק תיאוריה לא רישיון) אז אני לא יצטרך לעשות תיאוריה לרכב?
גם לכם היה תאוריה כיתה י ולא עברתם תאוריה בבית ספר ?
לימוד למבחן תאוריה במחשב - איפה אפשר ללמוד למבחן בתאוריה במחשב (על אוטומט)?
איזה מתנה קטנה ולא יקרה אפשר לקנות לחברה שלי שעברה תיאוריה?
כשעושים תאוריה ישר יודעים אם נכשלת או עברת או שמקבלים רק אחרי כמה זמן תשובה?
איזה תאוריה עברתם תגידו?