7 תשובות
כנראה שלא, הרוב עוברים
לא
תיהיה אופטימי
ובהצלחה
תיהיה אופטימי
ובהצלחה
לא. זה נטו לבדוק איפה אתה צריך חיזוק כדי שלא תעשה טעויות בטסט עצמו. אף אחד לא נכשל טסט פנימי. בהצלחה
כנראה שלא
אנשים עושים טעויות מפגרות בטסט פנימי ועוברים
אנשים עושים טעויות מפגרות בטסט פנימי ועוברים
לא
לא
ממש לא
אני בטוח שאתה נוהג מצוין
אני בטוח שאתה נוהג מצוין
באותו הנושא: