14 תשובות
בתכלס אם את רוצה להרזות את תצטרכי בערך 1000 קלוריות אז תנסי 1000 תגידי אחר-כך איך יצא
את ממש לא צריכה דיאטה. את תיכנסי לתת משקל
שואל השאלה:
אני רוצה רק להגיע ל 45 ואז אני אפסיק
אנונימית
"תגידו לי שאני רזה למרות שאני יודעת כבר"
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רזה אני רוצה להגיע ל 45 אני מרגישה שמנה
אנונימית
את לא צריכה לרדת. את בגובה נורמלי ובמשקל בסדר.
ו500 קלוריות זה קצת מידי. את צריכה לאכול ביום 1200-2000 קלוריות ביום וזה תלוי בגיל שלך.
יופי שאת רוצה להגיע ל45 אבל זה לא כזה בריא... עדיף להישאר בסביבות ה50. תלוי בגיל שלך.
שואל השאלה:
אני רוצה להיות רזה לא בסדר חוץ מזה שזה לא כזה בשליטתי כבר ירדתי איזה 6 קילו
אנונימית
שמעי אם את רוצה אז לרדת לפחות תתחילי להתאמן שזה לא רק לרדת לפחות תפתחי גוף על הדרך
תתחטבי תאמיני לי שזה הרבה הרבה יותר יפה מפשוט לרזות
בחודש תגיעי למשקל40 לדעתי ... ואז בום או שתתמכרי לזה ותכנסי להפרעות אכילה או שתשמיני במהירות כפיצוי עלזה שלא נתת לעצמך
את ממש לא צריכה לעשות את זה. אולי יש לך בעיה בדימוי עצמי שאת חושבת ככה ?
תישמעי אני אכלתי במשך חודשיים כל יום רק 600 קלוריות ורצתי כל ערב 5 קילומטר וירדתי בחודשיים 20 קילו. אל תעשי את זה הגעתי למצב שחסרים לי הרבה ויטמינים בגוף לא היה ברזל כלום כמעט בגלל הירידה המשמעותית בזמן הכל כך קצר אסור לעשות את זה ככה מהר ולהוריד ככה את כמות הקלוריות שאת אוכלת. שתדעי אם את בדיאטה המומלץ וגם זה תלוי בגובה משקל ובגיל זה 1600-1200 קלוריות בשילוב עם ספורט ואת תירדי במשקל ובצורה בריאה זה יותר שווה.