4 תשובות
זה לא היכולות של בן אדם
זה היכולות של בן אדם לחרוש ולזכור כל מיני דברים לא חשובים
זה היכולות של בן אדם לחרוש ולזכור כל מיני דברים לא חשובים
בית ספר בוחן על זיכרון
אבל אין מה לעשות
באמת אין
אבל אין מה לעשות
באמת אין
זה כבר ידוע בהרבה מקומות שמבחנים אינם משקפים ידע, כיוון שתלויים בעוד גורמים רבים כמו עמידה בזמנים, בלחץ, יכולת התבטאות וכולי, בהרבה מקומות באירופה כבר וויתרו על המבחנים וישנן שיטות לימוד הרבה יותר יעילות, חלק מהן היא למידה על ידי יציאה לשטח וחקירה של הנושאים (גם במתמטיקה למשל), הבנת החומר בצורה עמוקה יותר, ולא שינון של נוסחאות ומשפטים. בנוסף מתקיימות שעות לימוד על ידי התלמידים הבוגרים יותר שלמדו כבר את החומר בשנים שלפני כן, בכך התלמידים הצעירים יכולים ללמוד ממישהו שמבין את הקושי שלהם וידע להסביר להם בגובה העיניים וברמה מתאימה את חומרי הלימוד.
היום כבר ידוע שלתלמידים קשה ללמוד שעות רבות ולכן גם שעות הלימוד השבועיות בהרבה ארצות הוא נמוך מאשר בישראל, בכך תלמידים גם אינם חשים צורך בתרופות פסיכוטרופיות לטיפול בהפרעות קשב, גם בגלל שעות הלימוד המופחתות וגם בגלל שהמורה אינו מרצה על החומר במשך זמן ממושך ורצוף, זה ידוע כי התלמידים מאבדים עניין לאחר זמן מסוים, ולכן רצוי לתת להם להשתתף יותר בשיעור ולפתור תרגילים בעצמם תוך כדי שהמורה בכיתה מכוון ועוזר להם במקום להקשיב להרצאה ארוכה על החומר.
בהצלחה !
היום כבר ידוע שלתלמידים קשה ללמוד שעות רבות ולכן גם שעות הלימוד השבועיות בהרבה ארצות הוא נמוך מאשר בישראל, בכך תלמידים גם אינם חשים צורך בתרופות פסיכוטרופיות לטיפול בהפרעות קשב, גם בגלל שעות הלימוד המופחתות וגם בגלל שהמורה אינו מרצה על החומר במשך זמן ממושך ורצוף, זה ידוע כי התלמידים מאבדים עניין לאחר זמן מסוים, ולכן רצוי לתת להם להשתתף יותר בשיעור ולפתור תרגילים בעצמם תוך כדי שהמורה בכיתה מכוון ועוזר להם במקום להקשיב להרצאה ארוכה על החומר.
בהצלחה !
את בהחלט צודקת, משרד החינוך לא צריך לעשות ציונים בכלל, הוא צריך לעשות תוכנית שממצה את החוזקות של הילדים כי בגילאי חטיבה ותיכון ילדים כבר יודעים במה הם טובים
באותו הנושא: