התחברות
הרשמה
אם מישהו נכשל במועד א הוא חייב לעשות מועד ב?
26 ביוני 2019, 14:18
ציונים
בגרות
בחינות בגרות
בגרויות
4 תשובות
לא חייב,אם בא לו,כן
E
ErO
לא חייבים
ש
שווארטי לופס
לא חייב
8
80085
לא
י
ילדה עם כנפיים
באותו הנושא:
אם אני נכשל ב806 בחמישי הזה אני יכול לעשות 804 במקום במועד ב'?
ואם במועד ב' גם נכשלים אז אין בגרות ?
אם מישהו נכשל בבגרות בלשון, הוא עושה מחצית שלישית או מועד ב בחורף שנה הבאה?
אם נכשלים בבגרות ולא נרשמים למועד ב עדיין יעשו לי מועד ב?
מה קורה אם אני נכשל במתכונת במתמטיקה? אני יכול לעשות מועד ב? או שעדיף לא להגיע?
אם ב-יב נכשלים במועד קיץ (וניגשנו רק מועד קיץ) ואין מועד ב בחופש, יש אפשרות לעשות מועד ב בחורף למרות שאני לא בבית ספר?
אם מישהו נכשל בבגרות בלשון, הוא עושה מחצית שלישית או מועד ב בחורף שנה הבאה?
מה קורה אם נכשלים בבגרות באנגלית גם מועד א וגם מועד ב?
אם אני נכשל היום בבגרות בסיפרות יש לי עוד מועד חורף שנה הבאה נכון?
מה קורה אם נכשלים פעמיים (גם במועד א' וגם במועד ב') בבגרות במתמטיקה 5 יח"ל כיתה י"א?
המורה שלי אמרה שהיא חושבת שניכשלתי בבגרות באנגלית ושאני חייבת לעשות מועד ב.