4 תשובות
גדי כי זה שלי
סרטן
כי זה שלי
אבל כל החננות של המזלות תמיד אומרים לי שזה המזל הכי גרוע
כי זה שלי
אבל כל החננות של המזלות תמיד אומרים לי שזה המזל הכי גרוע
גדי או שור
לא יודעת, זה המזל של האנשים הכי נחמדים שאני מכירה
ואני לא אחד מהמזלות האלו
לא יודעת, זה המזל של האנשים הכי נחמדים שאני מכירה
ואני לא אחד מהמזלות האלו
מזל טוב
אנונימית
באותו הנושא: