התחברות
הרשמה
רק אני מתגעגעת למה שהיה פעם? הפלאפונים עם המקשים, אייסיקיו וכו?
27 ביוני 2019, 16:40
נוסטלגיה
3 תשובות
נוקיה מקשים וואי
מ
מרדי פרקורי
גם אני...
D
D.N
חח גם אני
ס
סוד365
באותו הנושא:
כמה אמור לעלות פלאפון מקשים?
תקשיבו פתחתי עכשיו את הפלאפון ובקושי עבר חצי דקה והמקש העיגול הזה למטה רותח וגם הפלאפון שלי חדש...הוא מתחיל להתקלקל לי??
למה אני כל כך מתגעגעת לתקופה שהיה לי רע בה?
רק אני מתגעגעת לברונו מארס שהיה פעם?
במשחק פורטנייט, תוכלו להסביר לי מהם המקשים של המשחק ומה אומר כל מקש?
אני מתגעגעת בטירוף למחנכת שהייתה לי בשלוש שנים הקודמות:( מה לעשות?
אני מתגעגעת לימים שהייתי קטנה ולילדות ולכל התקופה שהייתה פעם (לסדרות, לסרטים ולכל מה שהיה פעם). זה מוזר להתגעגע לעבר ?
שמעתי עכשיו פססט ואני מתגעגעת לפססט שהיה :( מי מזדהה?
זה רע שאני מתגעגעת ליחס שהיה לנו זה לזה בתחילת הזוגיות בינינו?
היי רציתי להגיד לכם שאני מתגעגעת לתקופה שהייתי נערה פה והיה אפשר לדבר עם כולם :)
אני לא רוצה שהיה לי פלאפון אני רוצה שהיה לי מחשב נייד זה בסדר גמור? כי במחשב יש משחקים אמיתים ופלאפון משחקים חרא