23 תשובות
שואל השאלה:
את מדברת על הבחורה או על הבחורים הלא חתיכים כל כך?
אנונימי
זה לא תמיד ככה, זה לא שחור או לבן
שואל השאלה:
לא אמרתי שתמיד ככה רוב הבנות לא ככה אני מדבר על הבנות שהתנהגות ככה ואני מכיר כאלה בנות שיורדת ומציאות לגברים שהן לא רוצות ולגברים דהן רוצות הן מתחנפות
אנונימי
שואל השאלה:
מציקות*
אנונימי
שואל השאלה:
לא דיברתי רק על עצמי דיברתי על כולם! חוץ מ2 בחורים שהם חתיכים אז היא כל היום מתחנת אליהם ולי יש יותר ביטחון עצמי מהחתיכים האלה פשוט יש בנות שנהנית לעשות פוזות על גברים כי גבר מול גבר יכול להתמודד אבל אם הוא יצעק או יכה בחורה ישר כולם יצחקו עליו ולכן הידיים כבולות
אנונימי
שואל השאלה:
אני עובד איתה פשוט והיא מעלה לי את העצבים!
אנונימי
שואל השאלה:
ואני לא מעונין בה לקשר כלשהוא ממש לא! למרות שהיא טיפה יפה אבל האופי שלה מכוער רצח
אנונימי
שואל השאלה:
אני בסך הכל רוצה שהיא תרד לי מהוריד
אנונימי
שואל השאלה:
לא לוקח ללב פשוט אם זה קורה לי עם גבר אני יכול להחזיר לו אבל לבחורה אי אפשר להחזיר
אנונימי
שואל השאלה:
בואי נדבר ברור: אני עובד איתה כל יום והיא נותנת לי הוראות כאילו היא בוסית שלי למרות שאני עובד שם הרבה לפניה והיא לועגת לי אם אני עושה טעות ומנסה להציק לי כאילו בכל דרך אפשרית ולמרות שאני אומר לה בעדינות שתיקבע היא ממשיכה
אנונימי
שואל השאלה:
שתירגע*
אנונימי
שואל השאלה:
אני חוזר שוב אני לא בקטע שלה בכלל ואני לא רוצה להחזיר לה כי היא בחורה ועם גברים זה לא קורה לי כי יודעים מה התוצאה או כי הם יותר נורמאליים
אנונימי
שואל השאלה:
אני אומר לה תמיד שתרגיע אבל זה יורד לפעמים הקטנוניות כמו לדוגמא: אני לוקח לחמניות והיא צועקת הלחמנייה הזאת שלי כשיש הר של לחמניות ומתחילה לריב איתי על זה
אנונימי
שואל השאלה:
הוא את קוראת מה שאני כותב ובכוונה מעוותת? אמרתי שהיא לא הבוסית שלי היא סתם עובדת כמוני ואני מדבר איתה מיליון פעם אבל היא כנראה נהנית להציק לאנשים
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שאני אומר שלחתיכים היא לא עושה את זה ההיפך אליהם היא נחמדה ומתחנפת כמו זו*ה אל כל השאר שלא הכי חתיכים היא מתנהגת בזלזול
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה שדיברתי עם חבר על מה שהיא עושה והיא בדיוק עברה ושמעה ושאלה על מי דיברתם אז אמרנו כלום אל תתערב לא עלייך אבל היא הבינה שזה עליה ובכל זאת היא ממשיכה בזה. נראה לי שזאת בעיה בראש שלה
אנונימי
שואל השאלה:
אני תמיד מעמיד אותה במקום ואומר לה להירגע את רוצה אני אצעק עליה מול כולם?
אנונימי
שואל השאלה:
כן הבעיה שיש הרבה אנשים כאלה בעיקר בנות (לא כולן! רוב הבנות שאני מכיר מדהימות) עם רוב הבנים אני מסתדר מצוין
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו אני נזכר שגם לבוס היא התנהגה היום מוזר והוא עשה לי מאחורי הגב שלה סימן של איזה לא נורמאלית היא הבעיה שהבוס שלי עדין לא כמוני הוא מפחד להיות תקיף
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא הבוס הראשי זה אחראי משמרת והוא בן אדם טוב ועדין לכן יש כאלה שמנצלים אותו לרעה
אנונימי
שואל השאלה:
נראה לך? אני היום צעקתי עליה וכמעט נפלט לי לכי תזדי*ני רק שהיא לא שמעה
אנונימי
שואל השאלה:
ואני גם מקובל בחברה ומדבר עם כולם וממנה מתעלם בכוונה גם כשהיא מתערבת בשיחה לפעמים אני כאילו לא שומע אותה לאט לאט כשהיא תראה שאני לא שם עליה או שהיא תעזוב כי כולם ישמרו אותה שם או שהיא תשתנה מה שקשה לי להאמין שיקרה
אנונימי
זה טבעי כפרה וזה לא קשור לבנות
גם אני פחות אתייחס למישהי שלא יפה בעיניי, כי היא פחות תמשוך אותי וככה גם באופן טבעי היא פחות תסקרן אותי, יש מבין נשמה של אבא?
אנונימי
באותו הנושא: