4 תשובות
את נרקיסיסטית, זה הכל
תהני מותק, לא כל זוכה להיות נרקיסיסט.
שואל השאלה:
סליחה???
כל אחד היה רוצה לאהוב את עצמו באמת.
זה שלא רגילים לראות אנשים שבאמת אוהבים את עצמם מכל הלב עם הפגמים של עצמם וחושבים שהם מושלמים כמו שהם זה לא הופך אותי למשהו רע אלה אנשים שלא מספיק אוהבים את עצמם זה רע
אנונימית
לא אמרתי שאת רעה מה
פשוט תאהבי את עצמך.. זה לא קשור לזה אבל בסדר
אמא שלך צודקת, גיל ההתבגרות ישוע בתור גיל שבדרך כלל סובלים בו מדימוי עצמי נמוך.
שמחה מאוד לשמוע שהדבר לא כך אצלך.
תתגאי במי שאת ותאהבי את עצמך כל החיים אמן!