6 תשובות
אם זה מוצדק שיהיה להם בכיף
אבל משטמתים צריכים כלא של שנתיים שמונה
קיבלתי על נפשי בגלל חרדה חברתית אחרי שסבלתי בגלל זה בשירות
זה בסדר מבחינתי חוץ מאלה שמנסים להשתמט חילונים שמצהירים שהם דתיים חיילים ומלשבים שמשחקים את עצמם בשביל פטור מפסיכיאטר וכל זה והורסים לאחרים שבאמת צריכים פטור אבל לא מאמינים להם
אם יש סיבה רפואית או נפשית
שיש סיבה מוצדקת לזה
לאנשים כמוני שמקבלים מסיבות רפואיות זה מוצדק לגמרי