5 תשובות
חחhhחחhחח
תכלס אני לא מוצאת כאן נחמה כי האמת כולם פה ווירדים ואני לא מגדירה עצמי כמוזרה-לעומת כל הצומיסטים והילדי סנטר שכאן.
אני לא רואה כאן אותם משום מה,לול.
כן.
סטיפס זה נחמה על כך שאתה לא היחיד המוזר בעולם.
יכולה להבין את זה כן
xm1
שואל השאלה:
דווקא חלק כאן ממש בסדר
אנונימית