5 תשובות
תשיגי חברים חדשים. תעמדי על שלך. לא להתבכיין לעשות משהו בקשר לזה
שואל השאלה:
זה בעיקר במשפחה אני מדברת עלזה אין סוף מי אמר שאני לא עושה כלום
אנונימית
תגידי להם שאם הם מתנהגים אלייך כמו לאוויר שיזכרו שבלי אוןיר אי אפשר לחיות
נסה לשפר את הביטחון העצמי שלך, אתה כנראה משדר ביישנות ומסתתר מאנשים אני מניחה.
אוליי אתה לא בולט מספיק...
באותו הנושא: