8 תשובות
זה נשמע שיא הקלישאה אבל זה פשוט עיניין של זמן,תנסי להעסיק את עצמך יותר בדברים ולהיות עם חברות פחות לחשוב עליו.
הייתי בול במקום שלך. עוברים הלאה ושוכחים מזה
שואל השאלה:
אני לא מפסיקה לבדוק מתי הוא מחובר ומתה שהוא ישלח הודעה למרות שאמר שנישאר בקשר אבל הוא לא שולח הודעות וכואב לי הלב..הגיוני שלמרות שהוא אמר שנישאר בקשר אז כבר לא כזה נדבר?
אני לא מפסיקה לבדוק מתי הוא מחובר ומתה שהוא ישלח הודעה למרות שאמר שנישאר בקשר אבל הוא לא שולח הודעות וכואב לי הלב..הגיוני שלמרות שהוא אמר שנישאר בקשר אז כבר לא כזה נדבר?
אנונימית
זה הגיוני פשוט אל תשלחי כלום ולאט לאט תשכחי מזה
שואל השאלה:
אבל אם הוא אמר שאני חשובה לו עדיין ושנישאר בקשר אז למה הוא לא שולח הודעות?
אבל אם הוא אמר שאני חשובה לו עדיין ושנישאר בקשר אז למה הוא לא שולח הודעות?
אנונימית
כי ככה זה אחותי. אל תחפשי סיבות תתנתקי פשוט
שואל השאלה:
למרות שהבנתי ממנו שכן נישאר ידידים הגיוני שאחרי מה שקרה כבר לא כזה נדבר?לא להתחיל שיחות לדעתך? כי אני זאת ששאלתי אם נישאר ידידים והוא אמר שכן וגם כתב בעצמו שנישאר בקשר
למרות שהבנתי ממנו שכן נישאר ידידים הגיוני שאחרי מה שקרה כבר לא כזה נדבר?לא להתחיל שיחות לדעתך? כי אני זאת ששאלתי אם נישאר ידידים והוא אמר שכן וגם כתב בעצמו שנישאר בקשר
אנונימית
אחותי שאלת את זה חמש פעמים.
שוב.
נכון שזה מה שהוא אמר, זה אף פעם בתכלס לא קורה. תשחררי מזה
שוב.
נכון שזה מה שהוא אמר, זה אף פעם בתכלס לא קורה. תשחררי מזה
באותו הנושא: