12 תשובות
חברה שלי
וואי הרבה.הקטע הכי טוב - זה לא קשור לאף אדם אחר
בעיקר עבודה קשה שעשיתי עם עצמי
למדתי לחבק כל דבר שקורה לי
הטבע והאהבה.
לא קיימים רגעים כאלה.
שאני קמה בכל בוקר
אני מצטערת אבל - היופי שלי (פ*ק יצאתי כזאת חשה, אני ממש לא)
סרטי אימה
חברים
צחוק
כיף
מוזיקה
לחכות לדברים כיפיים
לפעמים אפילו אוכל
אהבה
החתולה שלי
שלמדתי לראות את העולם מלא באור
לעזור
לתת
גם לקבל
אנונימית
בוב האוגר שלי
ציור, טבע, חברים ומשפחה
-אחר הצהריימים גשומים כשיורד מבול ויש ריח של גשם.
-סבתא שלי והכלבה שלי
-סרט טוב
-המבורגר
-במפתיע ספורט
-רדיוהאד או בכללי מוזיקה טובה
-לצייר
ההורים שלי,
חיוכים(: