8 תשובות
לא אבל מאוד רוצה להתחיל
עד עונה 3, ואז זה התחיל לשעמם אותי
כןן
יאפ !
כן
כן, עד עונה 4.
כן אחלה סדרה ממש אהבתי.
כן