10 תשובות
שהוא פגוע
נוטר טינה אולי?
נקמן באופי שלו
שואל השאלה:
אבל זה נורמלי ואפילו בסדר לקבל מבחורה לא, אז מה הבעיה?
אבל זה נורמלי ואפילו בסדר לקבל מבחורה לא, אז מה הבעיה?
אנונימית
שיש לי אינטרס
שואל השאלה:
איזה אינטרס?
איזה אינטרס?
אנונימית
יש בחורים שאם הם עושים צעד, קשה להם לקבל דחייה. דרך ההתמודדות שלהם עם הדחייה שהם קיבלו, היא באה לידי ביטוי בהתנהגות הפוכה (קללות, עצבים, "לא צריך" וכדומה).
שואל השאלה:
איזה אינטרס?
איזה אינטרס?
אנונימית
שאין לו אופי טוב
שיש לי אינטרס?
באותו הנושא: