4 תשובות
להגיד לעצמך אוקיי הבחור לא בעניין וחבל להוציא אנרגיות מיותרות
ופשוט להיות עסוקה עד כדי כך שלא יהיה לך זמן לחשוב על זה שלא בעיניין שלך .
ופשוט להיות עסוקה עד כדי כך שלא יהיה לך זמן לחשוב על זה שלא בעיניין שלך .
שואל השאלה:
אבל זה קשה לא לחשןב לוידעת איך לעשות את זה
אבל זה קשה לא לחשןב לוידעת איך לעשות את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לרדת ממנו מהר כדי לא להיפגע כי ישלי הרגשה שהוא וחברה שלי יהיו ביחד..
אני רוצה לרדת ממנו מהר כדי לא להיפגע כי ישלי הרגשה שהוא וחברה שלי יהיו ביחד..
אנונימית
תחשבי ככה :מה שלא שלך לא יהיה שלך
לי מגיע מישהו יותר טוב ממנו ואם הוא לא רואה בי את הטובה ביותר עבורו חבל לי להשקיע בו אנרגיות
תחשבי על דברים שליליים שבו ובעיקר תעסיקי את עצמך
לי מגיע מישהו יותר טוב ממנו ואם הוא לא רואה בי את הטובה ביותר עבורו חבל לי להשקיע בו אנרגיות
תחשבי על דברים שליליים שבו ובעיקר תעסיקי את עצמך
באותו הנושא: