10 תשובות
מצטרפת לשאלה, אני צריכה להיות שם ב28.8 כבר
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה להיות שם בקרוב:(
אני אעדכן אותך כשאני אחזור
אנונימית
איזה פנימייה את??
אנונימית
שואל השאלה:
פאדיחה להגיד אבל בצפון
אנונימית
תודהה
בהצלחה! תזכרי להיות פתוחה ואני מניחה שיעשו פעולות מגבשות, משחקים וכו.
אנונימית
באיזו עיר?
אנונימית
שואל השאלה:
בכיףף ואני מקווה שכן

ואמרתי שפאדיחה אני לא רוצה להגידד
אנונימית
כןן הייתי
והאמת היא שזה די דווקא סבבה את רק צריכה לקחת את כל מה שאת צריכה ועושים לך שם כל מיני פעיליות, הם עשו את יום הגיבוש כדי להראות לאנשים איך מתנהלת הפנימייה ולהסביר עליה זהו
שואל השאלה:
היה ספורט? אני מתביישת
אנונימית
אצלי כןן..עשינו פעילות של לחפש משהו ואז שיחקנו משחק עם כדור